"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


woensdag 7 oktober 2009

Reclamepaneel tuinterras

Ik kreeg de opdracht voor brasserie-grill Mystery om een reclamepaneel te maken. Dit paneel dient om hun tuinterras te promoten. Een voorwaarde was dat het een realistisch beeld moest worden van de tuin én dat het geschilderd moest zijn. Ook het (bestaande) logo is een belangrijk onderdeel van dit werk.
Ik ben aldus begonnen met een aantal schetsen en foto' s te maken van de tuin. Deze heb ik verwerkt tot ontwerpjes, voorgelegd en hieruit is één vast ontwerp geselecteerd dat ik via rastertechniek op een berkenhoutenplaat van 130 cm op 100 cm heb overgebracht, en vervolgens met acrylverf heb beschilderd. Het logo heb ik vergroot en via kalk overgebracht. Het reclamepaneel is te bezichtigen aan de voorgevel van het restaurant.

Info en reservatie: "Brasserie-grill Mystery", Lilsesteenweg 5 - 2275 Poederlee (tel: 014 88 28 54). Allen daarheen dus!


Geen opmerkingen: