"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


zaterdag 29 december 2012

Kerstgadgets

Het is altijd leuk om kerstcadeautjes te krijgen. Van mijn zus kreeg ik deze originele slijper cadeau (*links op de foto) in de vorm van een hond. Als je aan zijn staart draait om het potlood te slijpen, flappert hij met zijn oren. Daarnaast kreeg ik vijf geurende gommetjes in verschillende smaken en kleuren. Bijzonder leuke gadgets waarmee ik mij het komende jaar zeker niet zal vervelen aan mijn tekentafel. Als er een deadline aan te pas komt, zijn deze stressbestendige redders nabij. Slim gezien, zus! En nu... slijpen dat het een lieve lust is, en dat ik -naast vele goede jaren- nog veel potloden mag verslijten!


Geen opmerkingen: