"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


maandag 11 november 2019

Gokje wagen?

Hi folks! In de afgelopen 10 jaar is er ontzettend veel gebeurd, zoals jullie kunnen lezen in de zijbalk. Het is mooi om te lezen hoe ik in al die jaren als mens (en kunstenaar) geëvolueerd ben. In die zin vormt deze blog ook een mooi, persoonlijk tijdsdocument voor mij.

Inmiddels is de zomer weer voorbij gevlogen, en ook mijn portie vrije tijd ging vanaf september volledig op in rook (zelfs twee maanden lang helemaal gereduceerd tot '0')... met als gevolg dat mijn puzzelproject momenteel aan een vroege, lange winterslaap moest beginnen.

Deze puzzel is een weergave van het schilderij van een beroemde kunstenaar. Zoals jullie kunnen zien heb ik nog een pak werk voor de boeg, maar dat deert mij geenszins! Het puzzelen brengt mij eventjes in een andere, stille wereld. Zo'n ambitieus project van 4000 puzzelstukjes vraagt bovendien enkele maanden, zo niet jaren als je rekening houdt met het feit dat ik enkel puzzel in de warmere maanden én aldus met voldoende daglicht (helaas géén nachtwerk voor mij). Gelukkig is geduld één van mijn troeven.

Ondertussen kan u gerust al een gokje wagen. :)

???

Geen opmerkingen: