"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


zondag 15 mei 2016

Uitbreiding assortiment buttons

Het heeft even geduurd, maar er zijn nog enkele blinkende schijfjes met mijn illustraties in de buttoncollectie opgenomen. De totale collectie telt momenteel 18 verschillende buttons (elk met een diameter van 38 mm), en daar blijft het voorlopig bij. Keuze genoeg dus, en tevens een leuk gadget om allerlei moois nóg mooier mee te maken, MAAR het getuigt vooral van uw goede smaak!
Uit ervaring blijkt dat de ene button veel populairder is dan de andere, dus ik ben benieuwd hoe deze gaan lopen. Binnenkort sta ik nog eens op een marktje, dus dat is tevens een goede test. Ik zou zeggen: welkom in de familie, want voor mij zijn jullie allemaal even mooi! :))
nieuwe collectie buttons

Geen opmerkingen: