"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


donderdag 9 juli 2015

Daar zaten we...

Geen zomer zonder gedichten, en zeker als ze van mijn favoriete dichteres aller tijden komen! Extra speciaal wordt het als het gedicht gecombineerd wordt met een mooi beeld erbij.
Graag trakteer ik u dan ook, niet met een kers, maar wel met dit filmpje waarin het mooie gedicht 'Daar zaten we...' wordt voorgedragen terwijl u tegelijk mijn illustratie te zien krijgt. Sluit dus vooral NIET uw ogen, maar geniet er ten volle van met AL uw zintuigen.

Over Jo Govaerts kunt u meer blogartikels vinden in de zijbalk.
Ik wens iedereen veel zonneschijn!
 
copyright 2011 = Jo Govaerts, Shin Young Hwang (= montage), en Nele Van de Velde (= illustratie)

Geen opmerkingen: