"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


donderdag 7 mei 2015

Promogirl

Eindelijk zijn ze er dan, en helemaal zoals ik het mij gewenst had: mijn twee eigen, unieke houtstempels! Vanaf nu heb ik uren stempelplezier met deze tweeling, en kan ik naar hartenlust brieven, enveloppen, pakjes, stoffen en allerlei andere zaken labelen.

De ene stempel vormt mijn persoonlijke logo, aangevuld met mijn volledige naam en de woorden 'Illustratie - Grafiek'. Op deze stempel word ik voorgesteld, en de vele zijtakken duiden op de diversiteit van mijn bezigheden. Tegelijk impliceren ze groei, en de voortdurende behoefte om dingen bij te leren. Meer symbolisch wijst het op het feit dat mijn leven en loopbaan -tot nog toe- erg wisselend verloopt. Deze stempel zal in de toekomst vooral gebruikt worden als hoofding en om producten te labelen. De andere stempel bevat mijn algemene gegevens, en zal vooral gebruikt worden op brieven en enveloppen.

Wilt u zelf ook een eigen stempel? Neem dan zeker eens een kijkje op de site van http://www.onlinestempels.be. Zij leveren een zeer vlotte service en ik ben zeer tevreden van het resultaat. Haal uw stempelkussens alvast maar boven!


promotiedrukwerk

Geen opmerkingen: