"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


zondag 12 oktober 2014

Winnares lotjestrekking!

Naar aanleiding van mijn aankomende reis naar Zuid-Afrika kwam ik op het idee om een kleine tombola te organiseren. De inzet was een ingelijste kleurenprint 'Natte Poot', een werkje uit mijn oeuvre dat erg populair is.
Een onschuldige hand toverde lotje '51' tevoorschijn. Daaruit blijkt dat Carine Bakelants de gelukkige winnares van mijn kunstwerk is!
VAN HARTE PROFICIAT aan de nieuwe eigenares!!

Ik wilde een 'bescheiden actie' organiseren, omdat ik uiteindelijk slechts een maand naar ginder ga, en met de uiteindelijke opbrengst (= een afgerond totaalbedrag van 120 EURO) zal ik ter plekke (knutsel en/of leer)materiaal aanschaffen voor de klas van 7- en 8-jarigen waar ik tewerkgesteld zal worden.
In overleg met mijn projectmentor ter plekke zullen wij bekijken waar er nog extra nood aan is. Uiteraard zal ik voor de kinderen na afloop ook een leuk cadeautje kopen!

In het bijzonder wilde ik de collega's en het personeel van Rust- en Verzorgingstehuis Sint-Anna te Herentals (alwaar ik bijna al mijn lotjes aan de man heb gebracht :)) bedanken: dienst 'Vogelzang' en ''t Pleintje' voor de méér dan enthousiaste sponsoring en aankoop van buttons en/of lotjes, het ergo- en animatieteam en natuurlijk mijn collega's van de maaltijdbegeleiding!
Aan allen die mijzelf en/of mijn project gesteund hebben: DANKUWEL!!!

De komende weken zullen er meerdere reisverslagen verschijnen op deze blog, al kan ik op voorhand nog niet voorspellen wanneer en op welke dagen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
'Al wie mij lief is, volge mij!'

'Joepie! We hebben een winnaar!!'

...En hierin zit haar prijs verstopt!

Geen opmerkingen: