"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


dinsdag 14 oktober 2014

Nog één nachtje slapen...

Nog één nachtje slapen en mijn grote avontuur gaat beginnen! Al driemaal een hele paklijst afgewerkt, en nu moet ik nog steeds 'elimineren'.
 
Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk amper de tijd gehad om even tot rust te komen of te reflecteren. Ik kan de berichten die ik dit jaar op mijn blog heb gepubliceerd op één hand tellen, maar daar gaat dus vanaf nu verandering in komen. Blij dat ik mijn schrijftalent van weleer even kan oprakelen, al ben ik het intussen wel verleerd...

Er zullen ongetwijfeld weer een pak nieuwe ervaringen op mij staan te wachten, en ik ben vastbesloten om er het allerbeste van te maken. Uiteraard zullen er obstakels verschijnen op mijn pad, ondanks alle voorbereidingen. Dit is mijn eerste, verre reis en in feite ben ik erg onervaren.
Er zijn zoveel goede redenen om iets te willen en kunnen doen, maar af en toe is er eens nood aan een 'zijstapje'. Door buiten mijn eigen comfortzone te treden hoop ik mijzelf beter te leren kennen.
Het is enorm spannend en de zenuwen spelen nu wel erg op.

Alvast een wenslijst opgesteld met dingen die ik erg graag zou willen doen:

-filmavondje in het 'Labia Theater'
-stadswandelingen/routes Kaapstad langs bekende monumenten
-een markt in Kaapstad
-Long Street Baths
-wandelroute Tafelberg
-bezoek 'Pan African Market'
-Cape Town Stadium Tour
-een dagje musea bezoeken
-bezoek 'Aquarium 2 Oceans'
-wedstrijd 'cricket' of 'rugby'
-shoppen in 'Waterfront'
-Canopy Tours
-een bezoek aan Kirstenbosch Botanical Gardens + wandelroute
-een dagje 'Houtbaai' (boottocht naar 'Seal of Duiker Island', marktje en/of bezoek aan 'World of Birds')
-begeleide wandeltocht in de omgeving

Na mijn aankomst ga ik eerst mee op een driedaagse rondreis, dus vermoedelijk zal ik jullie pas nadien kunnen bereiken. Ik doe mijn best. Tot gauw!


Geen opmerkingen: