"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


vrijdag 13 december 2013

Cursus 'Stripfiguren tekenen' boven de doopvont

Hoera, driewerf hoera!! Vanaf januari 2014 begin ik (hopelijk!) aan een nieuwe uitdaging/bijverdienste. Mijn agenda is gedurende de week en de weekends behoorlijk gevuld, maar een extra taak als coach kon er -naast een bijna voltijdse job, een handvol freelance opdrachten, een extra onderwijsopdracht, een cursus Vrije Grafiek én de gebruikelijke huishoudelijke klussen- nog nét bij.

Vol trots kan en mag ik melden dat ik één van de vele grondleggers ben van een nieuwe school in Herentals. Vzw Arkades wordt vanaf 4 januari 2014 officieel boven de doopvont gehouden, en Elke Coorens is de dappere en trotse oprichtster van dit prachtige initiatief. 
In afwachting van een 'volwaardige' Secundaire freinet(dag)school biedt 'Arkades after school and late night' diverse naschoolse activiteiten in verschillende categorieën voor jong én oud. Ikzelf zal mij binnen de cluster creatief talent engageren voor de cursus 'Stripfiguren tekenen'.

Kent u kinderen en kinderen en tieners van 9 tot 14 jaar oud in uw omgeving die bezeten zijn door strips, storyboards en 'mannekens' tekenen? In dat geval zijn ze bij mij aan het juiste adres voor een elfdelige ontdekkingsreis binnen deze 'negende kunstvorm'. Via een greencard krijgen wij bovendien de mogelijkheid om in interactie te treden met een ander atelier.
Of hebt u zelf interesse in één of andere cursus (gaande van yoga tot taalcursussen)? Alle informatie (onder meer over de inschrijvingen) vindt u op de volgende website: http://www.arkades.be.

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt! U kan natuurlijk ook een kijkje komen nemen tijdens het opendeurweekend van 4 en 5 januari 2014. Er is voor elk wat wils.

ALLE INFO: http://www.arkades.be
 
flyer cursusaanbod vzw Arkades
informatie vzw Arkades

Geen opmerkingen: