"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


vrijdag 1 november 2013

Interview voor 'Lille kunst ze' !

Kort geleden heb ik mijn eerste interview ooit mogen afleggen voor een plaatselijk infoblad: 'Info Lille'.

In het kader van het lopende project 'Lille kunst ze' wordt er om de twee maanden -simultaan met het verschijnen van dit blad- een nieuwe kunstenaar voorgesteld. Deze kunstenaar krijgt ook de kans om tentoon te stellen. Voor de editie van november-december was het mijn beurt.

De neerslag van dit (toch wel confronterende!) interview kan u lezen in onderstaand artikel.

Nele Van de Velde in 'Info Lille' (*bron: 'Info Lille', tweemaandelijks informatieblad van de gemeente Lille, uitgave november-december 2013, jaargang 37, nummer 6)

Geen opmerkingen: