"Ik wil beelden maken die nog niet gezien zijn, en volstrekt mijn eigen stempel drukken als graficus en illustrator."


vrijdag 6 november 2009

Diamant: een apart verhaal

Volgend kinderboek heb ik onlangs cadeau gekregen van mijn zus. Er bestaan maar weinig exemplaren van, maar via mijn zus heb ik er dan toch één kunnen bemachtigen. Nu staat het onzijdige ding trots te pronken in mijn (inmiddels uitpuilende) boekenkast naast boekenvrienden en vriendinnen van -het mag gezegd- hoogste niveau. Ik hou wel van interactieve boeken met verdoken geheimen. En daar zit het boek vol van! Op elke bladzijde valt er wel iets te beleven. Het is voor een illustrator interessant welke verschillende technieken en manieren er bestaan om iets te doen met 'ingrepen' binnen een boek. Ik heb de leukste bladzijden op een rij gezet:





2 opmerkingen:

Ine Werckx zei

je verhaal is geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig!!!!!!!!!!! het heeft me enorm geholpen met mijn spreekbeurt over edelstenen thanks you so much °_°

Nele Van de Velde zei

Dag Ine,

Dankjewel! Ik ben héél blij dat ik iemand via één van mijn blogposts verder heb kunnen helpen, want daar dient deze blog voor een groot deel ook voor.

nele.